piątek, 25 maja 2018

Tęczowa zawieszka nad łóżeczko

Zrobiłam Najmłodszej filcową zawieszkę. Już dość dawno, ale dopiero teraz miałam chwilę, by pokazać poszczególne etapy jej powstawania tu, na blogu.
Wszystko zaczęło się od projektu, który pokolorował mój syn.

Do wykonania takiej ozdoby potrzebne są:
- kolorowy filc
- kolorowe nicie
- klej na gorąco
- kolorowe tasiemki zygzaki
- nożyczki
- igły oczywiście
Najpierw wycięłam półkola różnej wielkości z filcu. Na jedną tęczę potrzebujemy 2 takich zestawów, więc w sumie 12 kawałków filcu.
Tak to powinno wyglądać po nałożeniu na siebie. Następnie zaczęłam zszywać kawałki ze sobą, zaczynając od najmniejszego, fioletowego, który fioletową nitką przyszyłam do niebieskiego, tak, by było widać ścieg.
Gdy całą jedną tęczę już zszyłam, przyczepiłam z tyłu kawałek czerwonej tasiemki.

Tak samo zszyłam drugą tęczę i gdy obie były gotowe, zszyłam je ze sobą.




Całość jest dość gruba i trochę trzeba się namęczyć, by zszyć 12 kawałków filcu ;)
Następnie wycięłam 4 chmurki z filcu. Do dwóch przyszyłam kolorowe zygzakowe tasiemki, pilnując by kolory tęczy pokrywały się z tymi na "deszczu".

Ostatnim krokiem było przyszycie chmurek do tęczy i zszycie ich razem.

2 komentarze:

tygrysimy pisze...

Bardzo lubię filcowe ozdoby. Piękna dekoracja.

Łóżeczka niemowlęce pisze...

Piękne ozdoby można znaleźć również w naszej ofercie. Wykonujemy łóżeczka dla niemowląt. Zostały one zaprojektowane tak, aby były bezpiecznie, wygodne i trwałe. Wszystkie nasze łóżeczka wykonane są z wysokiej jakości drewna sosnowego. Ponadto oferujemy kolorowe akcesoria do łóżeczek.

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger