środa, 19 września 2018

Montessori po kosztach: walec z dzwoneczkiem

Ceny zabawek montessoriańskich są niemożliwe. Zrobiłam Najmłodszej walec z dzwoneczkiem z tego, co było w domu.
Czyli z:
- 2 nakrętek od małych słoiczków - te od gotowych posiłków dla dzieci mają tę przewagę, że wewnątrz mają okrągłą wypustkę, która dodatkowo trzyma patyczki we właściwym miejscu;
- patyczków od lodów
- 2 dzwoneczków - można je kupić w sklepach papierniczych
- kleju na gorąco

Najpierw przycięłam patyczki.
Następnie klejem na gorąco zrobiłam "kleksy" na wewnętrznej części nakrętki i powsadzałam w nie patyczki.

Wrzuciłam do środka dzwoneczki i wnętrze drugiej nakrętki wypełniłam klejem na gorąco. Nasadziłam nakrętkę na patyczki i gotowe.






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger