piątek, 19 października 2018

Teatrzyk z kartonu DIY

Jak co roku, staram się przygotować dzieciom własnoręcznie wykonany prezent na urodziny. Mam świadomość, że będą one cieszyć do czasu, gdy marzenia dzieci prześcigną moje nieutalentowane ręce, więc na razie robię, kleję, wycinam, mam z tego wiele frajdy i satysfakcji i bardzo wierzę w moc takich prezentów :-)

W tym roku powstał taki oto teatrzyk z kartonu. Miałam naprawdę mało czasu, więc jest taki prosty, nie byłam nim zachwycona, ale mojej córce naprawdę się spodobał i spędziła cały wieczór na robieniu nam przedstawień.
Teatrzyk ten wygrał z PLAYMOBIL, więc 1:0 dla Mamy ;)

Wykorzystałam rzeczy znalezione w domu: karton, farby, brokatowe kartki, stary materiał w kolorze czerwonym i tasiemki papierowe i materiałowe.
Tak wygląda z tyłu.
Starsza Siostra jest ostatnio zafascynowana Reksiem, stąd pomysł na kukiełki. Narysowałam je na kartce, zerkając na obiekt fascynacji - książkę "Reksio. Wielka Księga Przygód". Następnie, flamastrem obrysowałam z drugiej strony, żeby kukiełki były dwustronne. Pokolorowałam, wycięłam, zalaminowałam i do środka włożyłam patyczki.
 
 
 Nie mogło zabraknąć też Reksia na torcie ;)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger