wtorek, 29 marca 2016

Upcycling: mata sensoryczna

A wszystko przez wiosenne porządki.
Wyciągnęłam spod  łóżka duże piankowe puzzle, którymi dzieci od dawna się nie bawiły. Obrazki były już starte, nie wyglądały najlepiej.
I przypomniałam sobie, że kiedyś widziałam na jakimś blogu przecudną matę edukacyjną, zrobioną przez przedszkolanki. Moja inspiracja wygląda TAK.
Pomalowałam puzzle farbą w sprayu w trzech kolorach. Zostawiłam na noc na zewnątrz, żeby farba wyschła.
Na każdym puzzlu poprzyklejałam klejem w pistolecie odpowiadające im w miarę kolorystycznie elementy znalezione w domu.
Od lewej: nakrętki od mleka, piórka, pasek od swetra.
Od lewej: filc, stare płyty DVD, zmywaki.
Od lewej: tektura falista, sztuczna trawa, piankowe litery.

Całość prezentuje się tak:






1 komentarze:

Anonimowy pisze...

O proszę :) Znalazłam przypadkiem :) Świetna mata! Cieszę się, że udało nam się zainspirować :) Pozdrawiam Agnieszka Langmesser

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger