poniedziałek, 5 grudnia 2016

Alfabet adwentowy: I jak Izrael

Namalowaliśmy mapy Izraela, sugerując się materiałami z Katechezy Dobrego Pasterza. W trakcie kolorowania rozmawialiśmy o Izraelu. Zastanawialiśmy się, dlaczego Bóg wybrał tak maleńki kraj, by w nim urodził się Jezus. Wymienialiśmy wydarzenia z życia Jezusa, które odbyły się właśnie tam.
Na gotowych pracach umieściliśmy literę "I". I znowu zaskoczyła mnie wolność myślenia dzieci. Tylko ja po prostu przykleiłam "I" na kartce. Ł. zrobiła drzewo w kształcie tej litery, a K. postanowił zrobić z niej rączkę do obrazka, żeby....(uwaga! Ja nieomal spadłam z krzesła!) zanieść go, gdy będzie szedł do nieba.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger