wtorek, 11 kwietnia 2017

Dom - łatwy projekt do nauki języków obcych

W poprzednim poście pokazałam sposób na zrobienie namiotu cyrkowego z papieru - KLIK.
Na podobnej zasadzie, tylko z użyciem dwóch kartek, zrobiłam dzieciom i z nimi świetny i bardzo prosty papierowy dom, który służy nam do nauki języków obcych (pomieszczeń z angielskiego dla młodszych i mebli po włosku dla starszych).

 
 Oto, jak go zrobiłam:
2 kartki A4 zgięłam lekko na pół, żeby wyznaczyć środek. Następnie złożyłam 2 skrzydła jak do lapbboka i skleiłam klejem obie kartki z tyłu, na największej prostokątnej powierzchni. Rogi zagięłam, tworząc dach.

To świetny sposób na miłą i szybką naukę! Dziewczyny są zachwycone:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger