poniedziałek, 15 stycznia 2018

Tea time, czyli herbatka z filcu

Najpierw czekałam na Święta, by po nich umieścić ten post.  
Filcowy zestaw do przyrządzenia herbatki z cytryną i słodkim pączkiem był bowiem prezentem pod choinkę dla J.
Później czekałam na "wolny" czas, by ten post umieścić. I mamy połowę stycznia... Część zdjęć gdzieś przepadła, niemniej, już spieszę z zamieszczeniem kilku cudem ocalałych, by pokazać, jak ten prezent wyszedł.

Na zestaw herbatkowy składają się:
- 4 pączki z dziurką (donuty) - wszystko wykonane z filcu przyszywanego kordonkiem lub nicią. Biały lukier na czekoladowej polewie to przyszyty sznurek.
- 4 połówki cytryny - każda połówka to 5 warstw filcu, cytryna jest bowiem dwustronna.

- 4 herbatki ekspresowe owocowe
Wszystkie elementy wyszywałam z uwagi na to, że J. niedługo będzie miała młodsze rodzeństwo. Szybciej się robi i czasem ładniej wyglądają ponaszywane koraliki na pączkach imitujące posypkę.

Pudełko na herbatki oraz tacę kupiłam w sklepie typu "wszystko za 5 zł".
 
Całość zapakowałam w celofan i gotowe.

2 komentarze:

tygrysimy pisze...

Jaki piękny zestaw. Ja ciągle nie mogę zmobilizować się do szycia. Na szczęście papierowe udko z kurczaka i sałata ze skrawków są też dobre do zabawy.

Buba z Bajdocji pisze...

Cudne!

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger