czwartek, 30 sierpnia 2018

Zawieszka do smoczka

Mniej robię teraz rzeczy dla dzieci, więc i wpisów na blogu mniej. W głowie mam dużo pomysłów, ale czas od pół roku muszę podzielić na większą liczbę aktywności ;) Ale nie jest tak, że NIC nie robię. Zrobiłam zawieszkę do smoczka z imieniem Najmłodszej.
Tak się składa, że prawie wszystkie materiały kupiłam w sklepie Flying Tiger, to znaczy:
- sznurek,
- drewniane koraliki kwadratowe, które wykorzystałam już do wielu rzeczy, m.in. do nauki liczenia,
- drewniane koraliki z literami.
Klips wykorzystałam ze starej zawieszki Starszaków.

Cóż, chyba nie muszę tłumaczyć, jak taką zawieszkę zrobić ;)
Oto efekt:



1 komentarze:

QbanaMama pisze...

Piękna zawieszka, super, że wszystko łatwo dostępne! Efekt rzeczywiście ciekawy :)

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger