czwartek, 26 marca 2015

Wielkanocne zabawy, cz.1

Już od dawna jesteśmy w klimacie światecznym. Także dzięki kalendarzowi wielkopostnemu, który unaocznia ile czasu do Wielkanocy zostało. W międzyczasie, między różnymi obowiązkami udaje nam się ze Starszym Bratem robić różne prace, które go rozwijają, uczą, ćwiczą, no i sprawiają sporo frajdy. Dziś o kilku z nich.
Sortowanie. Oddzielanie pisanek od dzieci z koszyczkami wielkanocnymi.
Na tekturce (dla usztywnienia) przykleiłam wydrukowane dwa prostokąty, które podpisałam i nakleiłam u góry na jednym prostokącie obrazek przedstawiający dziewczynkę, a na drugim pisankę. Wszystko "zalaminowałam" taśmą klejącą. Niżej nakleiłam 4 rzepy samoprzylepne (te, które mama, są dość spore, więc pocięłam je na mniejsze kawałki). Tak powstała baza.
Wydrukowane dzieci i pisanki przykleiłam również na tekturce dla wzmocnienia (i dobrze zrobiłam. Jak widać na zdjęciach mimo to obrazki są już troszkę wymięte ;-)), wycięłam, obkleiłam taśmą i na spodzie przykleiłam rzepy.
Gotowe. Grę dajemy dziecku, gdy potrzebujemy mieć jakiś kwadrans wolnego. Starszy Brat z zadaniem poradził sobie bez większego problemu, ale frajda związana z przyklejaniem i odklejaniem zatrzymała go przy tej zabawce na dłuuużej.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger