piątek, 15 maja 2015

Liczymy

Przygotowałam prostą zabawę, która - mimochodem - uczy liczyć. Wykorzystałam dwie bardzo lubiane przez starszego Brata zabawki, czyli pociągi i klocki. Najpierw wydrukowałam 3 pociągi z różną liczbą wagonów (szablon znalazłam na godnej polecenia stronie: http://mummadiaries.com/free-printables/counting-shape-match-up-printables/ ).
Do koszyczka położyłam 6 klocków lego duplo. Zadaniem Starszego Brata było włożenie klocków do wagonów. Liczyliśmy głośno. Po skończonym zadaniu, syn wziął swój ulubiony pociąg i położył na przyczepie 3 inne klocki. Zapytałam go, gdzie na kartce jest taka sama liczba klocków. I tak mieliśmy okazję, by przeliczyć jeszcze raz klocki.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger