piątek, 15 maja 2015

Zwierzęta leśne

Mój pierworodny jest dzieckiem miasta, nad czym ubolewam. Interesują go pociągi, lawety, dźwigi, autobusy. I jeszcze śmieciarki, betoniarki, tiry. Rysuje tylko pojazdy. Z klocków układa jedynie tunele i parkingi, wzbogacone czasem o dźwigi... Nie rozróżnia kury od koguta. Według niego krowa daje wełnę, a pszczółka mleko... Chcę to zmienić. Jest wiosna, czas na pokazanie Synowi, że życie nie kręci się tylko na czterech kółkach. Jutro, jak pogoda i zdrowie dopisze, jedziemy do lasu. Dziś czas na małe wprowadzenie w temat. Poznajemy zwierzęta leśne. Położyłam na podłodze plansze przedstawiające zwierzęta, które żyją w lesie. Skąd je mam? Kupiłam w osiedlowym kiosku książeczkę za 3,99 zł i...pocięłam (raz próbowałam tak po prostu poczytać z nim, ale nie był zainteresowany).
Do pudełka położyłam figurki zwierząt, które kolekcjonowaliśmy cały poprzedni rok z De Agostini.
Zadanie polegało na dopasowaniu zwierzątek do ich zdjęć. Było kilka wariantów, bo obrazki mają, co oczywiste, zdjęcia na obu stronach. Zrobione na szóstkę :)
A teraz, gdy Synek bawi się u Babci, położyłam na jego regale z zabawkami książeczki. Poczytamy, gdy wrócisz?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger