niedziela, 31 maja 2015

Na Dzień Dziecka. Dla niemowlęcia - mobil origami

Co podarować? Kolejną zabawkę? Książeczkę? Wspólnie spędzony czas na czymś niecodziennym? Nic? Przecież ma dopiero 7 miesięcy i zerową świadomość istnienia takiego święta. Pomyślałam, żeby zrobić jej dekorację nad łóżeczko, bo na razie nad nim jedynie "łyse" ściany.
Kupiłam zestaw ładnych kartek ozdobnych.



Zrobiłam z nich ptaki origami. Instrukcję znalazłam w internecie.



Konstrukcję zrobiłam z dwóch patyków. Zawiesiłam ptaki na sznurkach, dodałam też kolorowe koraliki, pompony i gdzieniegdzie kokardki. Chciałam, żeby całość była dziewczęca, kolorowa, ale nie pstrokata, lekka. Całóść prezentuje się tak:







0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger