wtorek, 3 października 2017

Słowo na literę...

Kupiłam kiedyś w sklepie "Wszystko za 2 złote" zestaw do liczenia: jakieś sklejkowe cyferki, podstawowe znaki, plus, minus, mnożenie, dzielenie. Zanim zdążyły nam się przydać, się pogubiły lub zniszczyły. Najbardziej cieszyłam się jednak z pudełka :) Ma wiele przegródek i przydawał mi się do wielu zabaw edukacyjnych dla dzieci.
Tym razem włożyłam do środka karteczki z literami alfabetu, a obok małe przedmioty znalezione w domu, które zaczynają się na tę literę.
Zadanie polegało oczywiście na położeniu przedmiotu w przegródce z właściwą literką.
Nie znalazłam nic w domu na litery "e", "h" i "i". Wykorzystałam więc magnetyczne i piankowe literki. W tym wypadku trudność polegała na dopasowaniu dużej, drukowanej litery do małej, pisanej.
Tak wyglądają poszczególne przegródki w przybliżeniu:
Agrafka, biedronka, cytryna, drabina, małe "e", farba...
...guzik, małe "h", małe "i", jeden, kaczka, lampa, marchewka, nitka, oko.
 
Niedługo ciąg dalszy alfabetu :-)



1 komentarze:

tygrysimy pisze...

Bardzo lubię Wasze zabawy coś z niczego.

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger