poniedziałek, 9 października 2017

Ortografia interaktywnie - "ó", część 2. GOTOWE SZABLONY

No i mamy nowy rok szkolny, więc... wracamy do punktu wyjścia ;-) i jeszcze raz powtarzamy zasady pisowni.
Najlepiej zapamiętuje się przez działanie i przez zabawę, więc u nas najbardziej sprawdza się interaktywny zeszyt. W dodatku notatki w zeszycie są wtedy kolorowe, zachęcające.
Zaglądam do podręcznika i treści tam zawarte przekładam na ciekawszą formę.
Pamiętacie ciasteczka w słoikach?
Tym razem zrobiłam szafę z ubraniami :-)

 Najpierw wydrukowałam szafy na brązowym papierze oraz ubrania w 3 egzemplarzach: na żółtym, czerwonym i niebieskim papierze, żeby było kolorowo.
Na ubraniach napisałam słowa znalezione w podręczniku. Wycięłam i gotowe.
Materiał baardzo się spodobał mojej uczennicy. Polecam! :)
 




Szablony do druku mogę przesłać, jeśli ktoś byłby zainteresowany. Proszę tylko o adres mejlowy w komentarzu :)







11 komentarze:

Anonimowy pisze...

Bardzo proszę o szablony, są super!Pozdrawiam!

gabisia007@gmail.com

mamozrobtosamo pisze...

Proszsz ;-)

czarna_owieczka pisze...

Proszę o przesłanie szablonów na czarna_owieczka@onet.eu :)

Anonimowy pisze...

super pomysł prosze o przesłanie marrzon&wp.pl



Anonimowy pisze...

Bardzo proszę o szablony i z góry dziękuję abocian@go2.pl

mamozrobtosamo pisze...

do marrzon@wp.pl - nie udaje mi się wysłać do Pani wiadomości. Wygląda na to, że jest błąd w podanym adresie.

Anonimowy pisze...

Fantastyczny blog ��
Również jestem mama uczącą dzieci w ramach ed. Bardzo proszę na maila urszula-jaskula@wp.pl szablony do druku. Będę wdzięczna �� pozdrawiamy

Anonimowy pisze...

Jeśli jest jeszcze możliwość, to poproszę o szablony agula-7@o2.pl

Unknown pisze...

super, poproszę o szablony na maila kasia_happy@tlen.pl, dziękuję bardzo, pozdrawiam.

Unknown pisze...

Wspaniałe, po prostu wspaniałe! Bardzo proszę o przesłanie:
marek-1_1970@o2.pl

Anonimowy pisze...

Proszę o szablony katarzyna020122@gmail.com

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger