niedziela, 1 października 2017

Różaniec różany

Na październik powstał różaniec z owoców dzikiej róży.
Zrobiłam tylko jedną dziesiątkę - na możliwości przedszkolaków.
 Do zrobienia takiego różańca potrzebujemy:
-15 owoców dzikiej róży
- sznurka
- igły
- patyczka
Nawlekłam na igłę sznurek. Przełożyłam przez 10 owoców. Na końcach zrobiłam supełek z dodatkowo uciętego sznurka. Dodałam jeden owoc, znowu supełek, następnie 3 owoce, kolejny supełek.
Z patyczka zrobiłam krzyżyk i doczepiłam do różańca.
Oby takie własnoręcznie zrobiony różaniec przyniósł dobre owoce (duchowe) :)

1 komentarze:

tygrysimy pisze...

Czego Wam życzę. A październik to dla mnie zawsze taki szczególny miesiąc.

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger