środa, 27 stycznia 2016

Powtórka z matematyki, cz.2

Mój syn ma ostatnio okres wrażliwy na wycinanie. Nożyczki są w ciągłym użyciu (do pary ze zmiotką i szufelką). Postanowiłam skorzystać z tej potrzeby chwili i do nauki liczenia wykorzystać zarówno nożyczki, jak i dziurkacz i klej. Ten zestaw pochłonął go do reszty, czego owocem jest m.in. ten post, który tworzę, gdy on zaciekle wycina i klei, nie widząc świata poza sobą.

Przygotowałam wcześniej nocne nieba. Jak widać: na niebieskiej kartce przykleiłam księżyce, kredką napisałam cyfry i pocięłam je na paski.

Starszy Brat dostał w tym czasie dziurkacz i żółtą kartkę.
I powstało to.

Następnie przeszliśmy do liczenia, czyli naklejania odpowiedniej liczby gwiazdek na niebie.
Oto efekt.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger