czwartek, 21 lipca 2016

Album rodzinny

Nie znam dziecka, które nie lubi oglądać zdjęć rodzinnych. Przeszukałam wywołane zdjęcia (coraz mniej mamy w domu takich...), wybierając te z członkami naszych najbliższych. Przykleiłam je na zwykłej białej kartce, niżej umieściłam imiona. Całość zalaminowałam, dzięki czemu kartki są sztywne i trwałe. Spięłam wstążeczką, uprzednio robiąc dwie dziurki dziurkaczem. Kto chce, może przygotować w taki sposób bardzo atrakcyjną książeczkę do nauki czytania według metody Domana. Dla nas to na razie bardzo prosty i tani album fotograficzny.








1 komentarze:

garbulski.pl pisze...

Moim zdaniem warto dokumentować rodzinne chwile za pomocą zdjęć. Takie fotografie stanowią wspaniałą pamiątkę.

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger