piątek, 22 lipca 2016

Mleko z miodem

Oto przepis na mleko z miodem. Na niby-mleko z niby-miodem.
Nasz syn zimą bardzo lubi pić taki napój rano. Czasem prośba o przygotowanie mleka z miodem pojawia się także... w środku lipca.
Pomyślałabym, że zrobię dzieciakom zabawkowe naczynia do ich kuchni. W internecie i w sklepach stacjonarnych są do kupienia ładne drewniane kartony z mlekiem, ale po pierwsze, my nie pijemy mleka w kartonie, więc biały prostopadłościan z narysowaną krową nie od razu kojarzy im się z tym, co widzą w lodówce; a po drugie, takie kupne produkty są nieproporcjonalnie drogie.
Nasze mleko kosztowało około 3 zł, czyli tyle, ile zapłaciłam za pitny jogurt grecki :)
Resztę materiałów miałam w domu.
Oto instrukcja krok po kroku:


 Etykiety narysowałam na zwykłych kartkach.

 Przykleiłam je do pojemników na pomocą taśmy.
 Słoik pomalowałam od wewnątrz odrobiną żółtej farby.
 Tak prezentują się na kuchence.
 Pijemy!
 Na zdrowie!:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger