środa, 30 marca 2016

The Rainbow Colors Song

Kto tu zagląda, wie, że od kilku tygodni niespiesznie zapoznaję dzieci z kolorami - starsze z ich nazwami po angielsku, młodsze uczy się po polsku, ale osłuchuje się siłą rzeczy też z angielskim.
Od czasu do czasu puszczam im piosenkę "The Rainbow Song".

Dziś usłyszałam, że Starszy Brat śpiewał ją sobie przed drzemką,choć oglądał ją ponad 2 tygodnie temu. Pamiętał pierwszą połowę tekstu. Resztę wymyślał ;)

Zrobiłam więc małą pomoc z filcu, żebyśmy mogli wrócić do tej piosenki, ale bez chęci oglądania youtube'a.

Najpierw wydrukowałam tęczę STĄD.

Wycięłam paski i poprzyczepiałam szpileczkami do kawałków filcu.

Oto efekt:

Teraz można dotknąć każdego koloru, a jednocześnie ćwiczyć rozróżnianie wielkości: największy, większy, mniejszy itd.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger