niedziela, 24 września 2017

Pudełko na leki dla Dziadka

Dziadek trafił do szpitala. Gdy wyszedł, postanowiliśmy go odwiedzić. Rozmawiałam z dziećmi o tym, co by tu można Dziadkowi podarować i Starszy Brat wymyślił takie oto genialne coś - pudełko na leki.
Pomysł i wykonanie jego. Z moją niewielką pomocą.

Do wykonania użył:
- kartki papieru do ksero A4
- pudełka po herbacie
- czerwonej kredki
- ołówka
- nożyczek
- kleju

Okleił papierem pudełko. Tu pomogłam mu odpowiednio umieścić kartonik po herbacie na kartce, by starczyło jej na całe opakowanie.
Na górze narysował czerwony krzyż i napisał "leki", choć napisu nie widać za bardzo na zdjęciu. Pisanie mojego niespełna pięciolatka polega na tym, że ja na osobnej kartce piszę słowo, a on to przepisuje. Na bokach postanowił napisać "dla dziadzi Antosia". Ostatnia litera się nie zmieściła na pudełku, więc wyszło "dla Antosi" ;-)
Ta praca pokazała mi, że najgenialniejsze rzeczy są naprawdę proste. Mam tendencję do przekombinowania. Kusiło mnie, by zaproponować mu jakiś fajniejszy papier, coś jeszcze dodać, może coś ponaklejać. A myślę, że taki minimalistyczny prezent z serca to najlepsze, co jeden facet może ofiarować drugiemu :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger