wtorek, 13 marca 2018

Karuzelka czarno-biała 3D: prosta i tania

Takie miałam w domu papiery. Kupione kilka lat temu czekały na tę chwilę ;-)
 
Zrobiłam z nich bardzo łatwą karuzelkę do łóżeczka dla Najmłodszej Siostry.
Papier ma owe wzory tylko z jednej strony. Na drugiej wydrukowałam szablon geometrycznych figur do złożenia. Można je bez problemu znaleźć w internecie. Ja drukowałam z tej strony.
Wybrałam ośmiościan, dwunastościan i czworościan.
Następnie złożyłam figury i zawiesiłam na sznureczku. Też dwukolorowym.
 
Podczepiłam do pałąka, który znajduje się przy łóżeczku.

I tak szybko i tanio powstał trójwymiarowy, kontrastowy pierwszy mobil dla malutkiego dziecka.

A 3 lata temu powstał inny, zrobiony z puzzli po starszym bracie ;-)
http://mamozrobtosamo.blogspot.com/2015/03/czarno-biaa-karuzela-dla-noworodka.html




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

(c)2009 Mamo, ZRÓB TO SAMo. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger